Quiero.

Soc feliç amb coses simples, però a la vegada estic trista. No necessit a algú que estigui sempre amb jo, però a la vegada no vull estar tota sola a n'aquest miserable món. Vull escriure mil històries, però l'inspiració no m'arriba. Vull cridar als cuatre vents tot el que tenc a dins, amagat, però la meva veu es tan fluixa que no arribarà a ningú. Vull somriure, però la curva dels meus llavis es gira i el somriure desapareix. Vull estar aprop de tu, però tú te fas enfora i amb un instant desapareixes de la meva vista. Vull moltes coses, però el que més vull és.. Saber que vols tú.
***
Soy feliz con cosas simples, pero a la vez estoy triste. No necesito a alguien que esté siempre conmigo, pero a la vez no quiero estar sola en este miserable mundo. Quiero escribir mil historias, pero la inspiración no me llega. Quiero chillar a los cuatro vientos todo lo que tengo dentro, escondido, pero mi voz es tan floja que no llegará a nadie. Quiero sonreir, pero la curva de mis labios se gira y la sonrisa desaparece. Quiero estar cerca de ti, pero tu te alejas y en un instante desapareces de mi vista. Quiero muchas cosas, pero lo que más quiero es...Saber que quieres tu.

Comentarios