Xiroi

Un altre any, unes altres emocions, uns altres monitors. El xiroi ha començat de nou, un any mes tots plegat ens tornam a reunir cada disabte a les 10 i pasam el demati allà. El xiroi ya fa vintiun anys que esta aichacat, hem pasat molts bon moment disfrutant a tope, però el culb ha pasat per un mal moment, on el principi no teniem lloc on fer les nostres activitats, pero vam segir endevant i u conseguirem, van trobar un altre lloc on vam poder seguir com sempre, amb les nostres dances, les nostres ativitats, les nostres bromes, en definitiva... disfrutant a tope.
Jo ya fa uns 8 o 9 anys que estic ficada dins aquest mon groc i es pot dir que es una part de la meva vida que mai s'olvida, perque es pot considerar una familia més. El xiroi no es domes un club d'esplai... es una forma de vida completament diferent.
Estic ben contenta de dir que el meu cor en un moment va pasar de ser vermell com de totes les persones que pot a ver a ser de color groc, un groc potent perque mai i repetesc mai me olvidare de tots els moment que he passat amb aquella gent, que me han ayudat en els meus moments mes baixos i hem disfrutat tos junts riguent. Pots ser que vengui gent nova i encare no saben lo que sent jo per l'esplai i lis semblara un poc extrany però u enteng.
Grasis a tots els monitors per fer aquelles tonteriies que sempre fan riure a tots i disfrsarvos perque els petites del club puguin disfrutar com mai, resolvent probles que lis pasa o disfrutant amb ells.
Grasis per tot, enserio, grasis

Comentarios

Unknown ha dicho que…
Jo... a mi també m'agrada el Xiroi, pero.... No m'hi volen.... buaaaaaaaaaaa