El meu punt de vista


No deixare que pasi un dia sense haver.lo disfrutat un munté, riguent cada minuts, sense que ningú hem fassi sentir com una verdadera estúpida. No deixare que hem tirin facilment de les mans de le gent que hem fa sentir especial. Intentare que el meus somnis no caiguin de les meves mans com una grapada d'arena. No olvidare tots els moments que he pogut disfrutar d'aquesta vida, però si que intenteré fer enfora tots els problemes que se me han estampat durant aquets anys i seguiré endevant.
Vull que la gent que tenc al meu costat es senti feliç, que no es senti apartada quant en aquell moment no sigui el millor moment per poder xerrar amb ell/a. Vull despertar cada matí i sentir que els dies anteriors no han passat i creure que es una altre oportunidad de començar la vida. Vull que la gent sigui sincera amb jo, encare que sigui per bones coses o per les coses dolentes. Vull que si tenen algun problema siguin capassos a demanarme ajuda sense senirse beneits perduts. Vull que per ser dona no hem tenguin com una puta que no sap fer res, i que domes me fassin servir com una criada maltractada i perdó per l'expresió.
Pot ser que jo no sigui la millor persona que la gent conegui, però mai cambiare per algú que no me acepta així com sonc, si no li agrada que se foti i se serqui a un altre persona

Comentarios

Beleneth ha dicho que…
Khatyyyy, me encanta este texto, es super bonito!
y tienes muchísima razón en él
te sigo en le blog vale?
sígueme tú :)
Tequiiiiiero!
Cati ha dicho que…
enserio?? jaja gracias
vale, yo tmbn te seguire
T'estiiiim!!
Unknown ha dicho que…
Me encanta...
No dixis mai de disfrutar cada dia, de riure, de sonmiar.
T'estim preciosa