Xiroi a Menorca!


Dirvos que aquesta setmana amb vosaltres ha estat els millors moment k eh pasat durant tot s'estiu. Gracies a tots, a cada uns de vosaltres per aver vingut al campaament i aixi aver pogut disfrutar amb cada un de vosaltres. No volia que arribes al moment de dirvos adeu, perque bff... me costa molt despedirma de sa gent que me fa divertirme. El meu cor es de color groc, perque es el color del esplai, encare que per a mi no es un esplai, es una forma de vida, es una gran familia. Hi ha una frase de una canço que diu:
El Xiroi es el unic que hem de manaster.
encare que sa canço xerri de s'alegria, yo la represent com si el Xiroi fos el unic que nesesit a la meva vida perque cada diisapte, me pugui xecar amb un gran sonriure, encare que mos tenguem que despertar prest.
Molta de gent hem demana:
- perque vas a n'aquell club d'esplai cada damati mentres de dormir tot el que puguis?. La meva resposta es un simpre: Perque m'agrada, pero podia dir que es el que necesit despres de uns 5 dies cansats de anar a escola, per desconectar de tot i poder disfrutar un munt, es una familia molt gran on tots se estimen i es lo que toca per aixo os volia dir que: GRASIS PER TOT!
no vos olvidare mai, el meu cor SEMPRE sera groc

Comentarios